Patroen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Forumda ticaret yapanların sık sık dolandırıcılık olaylarıyla karşılaştığını görüyoruz. Ticaret puanı, referans sistemi gibi önlemler olsa da bazı kötü niyetli kişiler hâlâ bu boşlukları kullanabiliyor.

Benim önerim şu:
R10 içinde entegre bir Auto Escrow (otomatik havuz) sistemi olsa nasıl olurdu?

Sistem kısaca şöyle çalışır:

Alıcı ödemeyi R10'un güvenli havuzuna yapar.

Satıcı ürünü teslim eder.

Alıcı onayladığında ödeme otomatik olarak satıcıya aktarılır.

Belirli bir süre onay gelmezse sistem otomatik işlem yapar (belirli kurallarla).


Böyle bir sistem dolandırıcılıkları büyük ölçüde azaltır ve foruma ciddi bir güven kazandırır. Hem kullanıcı deneyimini geliştirir hem de ticareti daha profesyonel hale getirir.

Sizce böyle bir sistem mümkün mü, uygulanabilir mi? Avantajları ve riskleri neler olurdu?

Yorumlarınızı bekliyorum.
bence r10 ekibi bunu çok kez düşünmüştür haklı sebeplerden dolayı yapmamıştır