Çoğumuz insani şartlarda çalışmıyoruz ya fiziksel olarak ağır oluyor ya da çalışma saatleri çok fazla ben buna bağlıyorum.
Yeterince dinlenemiyoruz ayrıca bazılarımız buna rağmen çok fazla kafein vs. sigara içtiği için de uyuyamıyor.