TeoriKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplu olarak sabah insanı değiliz, bu kesin.
Peki bu kronik uykusuzluk neden?
Gece geç yatma mı, içten gelen bir isyan mı?
Selamün Aleyküm. hocam bence bazılarımız keyfi geceye kadar duruyor saat 10 11 gibi yatsak uyanırız aslında