tematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun sadece bize özgü olduğunu sanmamakla beraber güne mutlu uyanmayacağımızı düşünmek bizi yataktan kalkmaktan alıkoyuyor olabilir. Tabi ki bunun başlıca sebebi ekonomi ve genel mutsuzluk diye düşünüyorum
İnsan uyanınca bir heyecan, bir umut, bir “bugün güzel geçecek” hissi arıyor ama sabah kalktığın anda seni kira, fatura, 8 saatlik iş ve haberlerdeki felaketler karşılıyorsa…
Uyanmak değil, uyumak daha mantıklı geliyor. Sabah alarmı değil, sistem çalıyor aslında. Uyanınca sabah kahvesi yerine gündem içiyoruz resmen.