Selamlar,

Şuanda enpara kullanıyorum ama daima burayı kullanmanın yanı sırasında 1-2 tane daha ekstra kalsın ne olur ne olmaz düşüncesiyle beraberim. Sorum şu;
Her şeyden komisyon almayan,sıkıntılı olmayan hoş güzel bir banka önerseniz neresi olurdu?