Epiklava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 yıldır kullanıyoruz lisans aidat ücreti uçmuş ama
Ucuz olsaydı 6 yıl boyunca hizmet almaya devam edemezdiniz maalesef, diğer scriptler gibi yok olup giderdik. Fakat yine de aldığınız hizmete göre çok çok ucuz bir ödeme yapıyorsunuz