Beyninin 1 günde alacağı bilgi kısıtlı zaten 12 saat çalışırsan 12 saati de verimli geçecek değil. Uzun çalışmadan ziyade verimliliğe odaklanman daha sağlıklı olur. Bunun içinde hangi zamanlarda (sabah, öğle, akşam, gece) ve hangi mekanlarda daha rahat rahat çalıştığını bilmelisin. Stres seviyelerini düşük tutman da çok önemli. Ders yapmaya başlamadan önce ılık güzel bir duş, dişlerini fırçala (çok komik gibi duruyor ama ben temiz olmadığımda çalışamıyorum

) yani temizliğine önem ver. Onun dışında meditasyonlar var. Eğer meditasyon yapmak istemiyorsan da sadece 30 saniyeliğine bile olsa nefes egzersizleri yapabilirsin. Bunların faydasını baya gördüm. Bir şeyler öğrenmeye çalışmak bence verimliliğini attırmak için stres seviyeni ne kadar düşürebildiğin ve odak sürenle alakalı.