ApYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam önlemde de bir işe yaramadıktan sonra yaptığı tek işlev alıcıyda satıcıyda yormak. Hadi geldim alıcı gibi istedim yinede verilecek bana o alan adı ?
Ben bu konuya yazarken eşim gördü yazışmayı dedi ki;

"Mesela bizim sektörde bir site satıyor olsam (dating sektörü) ben de vermem. Zor durumda olduğum ya da başka bir sebep düşünülsün istemem"

Tabi bu sebeple vermeyen varsa onlar %1'i geçmez bence.