Hocam önlemde de bir işe yaramadıktan sonra yaptığı tek işlev alıcıyda satıcıyda yormak. Hadi geldim alıcı gibi istedim yinede verilecek bana o alan adı ?
Ben bu konuya yazarken eşim gördü yazışmayı dedi ki;
"Mesela bizim sektörde bir site satıyor olsam (dating sektörü) ben de vermem. Zor durumda olduğum ya da başka bir sebep düşünülsün istemem"
Tabi bu sebeple vermeyen varsa onlar %1'i geçmez bence.