Günlük 12 saat kendini tek bir noktaya odaklamak stres, kaygı ve algıda bozukluk gibi bir ton sorun yaratır bu kişilerin normal hayatta sağlıklı bir iletişim kurma gibi bir becerileri gelişmediği için sosyal ilişkileri de kötü olur kısacası böyle hastalık seviyesine getirmek bu işi çok büyük bir hata.