Aliemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hedefinizi ne kadar çok istediğinizle alakalı lisede bir süre boyunca her gün 12'de yatıp sabah 5'de kalkıp hem çalışıp hem kendimi geliştiriyordum. Önemli olan içsel motivasyon, dışarıdan ittirmeyle olmaz. Hedefiniz illa okulla alakalı bir bölümse ve gerçekten yapmak istiyorsanız ya çakraları sonuna kadar açıp hızlı öğrenip az çalışacaksınız ya da kendinizi verebildiğiniz alanlara yöneleceksiniz.

İlla çalışmam lazım diyorsanız da nasıl öğreniyor, nasıl çalışmayı seviyorsanız o şekilde çalışmanız gerek. Mesela ben yazarak çalışmayı seviyorum. Ayrıca ders sınavlarında da kendime sorular hazırlayıp kendim çözüp teyit ederek ilerlerdim. Birine öğreterek de çok daha iyi öğreniyorum. Kendi işinizi kendinize kolaylaştırın. Olay tamamen kendinizi keşfetmekte. Bir anda olmayabilir yavaş yavaş hayat sizi götürür zaten, gideceğiniz yerde inmek isteyip istemediğinize de siz karar verirsiniz.
ağzınıza sağlık hocam teşekkürler.