Belirli bir rutin ayarlamayı defalarca denedim fakat ne yaptıysam başaramadım hocam. O rutini nasıl yakalayabilirim hala anlamış değilim. O duyguyu tatmak istiyorum doğrusu..
bi 15 - 20 gün kendini sıkarak ders calis günlük 1 - 2 saatde olsa , alistiktan sonra ders calismayinca rahatsız hissedersin.