Dostum iyi bir fen lisesinde okudum o zamanlar çok iyi rutinim vardı , Allaha şükür şuanda çok iyi bir bölümde okuyorum fakat üniversiteye başlayınca ders çalışma rutinimi kaybettim ve sırf bu yüzden okulum 1 belki de 2 sene uzayacak son seneyim normalde bu sene

kısacası rutinini oturtmaya bak ne yapıp ne edip hallet.