Herkese merhabalar;
Bugün bir arkadaşımızında konusunu gördüm 12 saat ders çalıştığını söylemiş. Bugünlerde biraz saldım (doğrusunu söylemek gerekirse uzun süre ders çalışamıyorum) masanın başına geçiyorum fakat kısa bir süre sonra sıkkınlık ve bıkma geliyor gibi oluyor, basım agrıyormus gibi hissediyorum kalkıyorum. Lütfen bir öneri veya tekniğiniz varsa anlatır mısınız?
Şimdi uyuyorum yarın erken kalkmam lazım ders çalışacağım, uyandığımda bakacağım lütfen çekinmeyin, şimdiden teşekkürler.