Mantık nedir hocam pc den çok uygulama açıp işlem mi yapıyorsunuz? Aso için sadece indirme değil, uygulamanın yüklü kalması, uygulamada geçirilen sürenin fazla olması falan gerekiyor. Kaç tane açabiliyorsunuz, dediğim şekilde yapılabiliyor mu, ücret nedir? şu an uygulama onay sürecinde deneyemem.