ayarlarizya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım şaka falandır
tuhaxotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne popülerliği sağlığınız gidiyordu onu kurtarmışsınız tebrik ederim. Bence işin zor kısmını zaten atlattınız şu an kendinizi oyalanacak bir şeyler bulun lütfen başlamayın sizin adınıza bırakmanıza çok sevindim 🤲
FoxQF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu sigara içerken okuyorum lütfen devam et sigara havalı değil ama dediğin gibi insan bir kere başlayıp bağımlı olduğu zaman bıraktığında eksiklik yaşıyor sigara içtiği zamanlar yapacak işi olmuyor dost tavsiyesi içmemeye devam et
yunuslp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Popüler mi havalı mıydın dostum yaş 13 mü
FoxQF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanka insana bir dönem öyle geliyor be normal düşünmeden yazmış zaten
unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu lise ve üniversite zamanlarındaki kişiler sigarayı havalı bisi sanıyo
hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sigaranın bi havası falan yok. artık dünyada içenler 2.sınıf vatandaş muamelesi görüyor. doğrusu da bu. hayatım boyunca denemedim bile. tam aksi içmemek daha havalı.
onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sigara içerek havadan ziyade iradesine sahip olamayan pis kokuya ve organlara sahip ikinci sınıf insan oluyorsun adeta. bıraktıysanız daha dokunmayın. gidin çikolata yeyin o daha havalı
agalar popüler havalı derken böyle sigara içen ünlüler oluyor felan fistan çok garip duygular içmicem tabii ama beynim öyle bir akıl oyunları oynuyor kı işte aklıma süleyman çakır geliyor o sigara içisi ah be diyorum bende böyle içerim şimdi içsem felan