Hayırlı olsun, ben de önce bir heveslendim ama sonra domainimi ihaleye koydum projenin beni aşacağını düşünüp, imzamda görebilirsiniz.
Çok sağolun hocam teşekkür ederim üst mesajlarda da belirttiğim gibi araçlar üzerine başlamayı düşünüyorum ama hayırlısı diyelim😂