Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık o kadar çok usülsüz işe alıştılar ki açıkcası bu işi eğitim verip yapan var mı sanmıyorum hiç denk gelmedim hep 3000 + 10 sertifika gibi geliyorlar
Evet ama bizim milletimizde hata var sen eğitim almadan sertifika alıyorsun aldığın sertifika senin ne işine yarayacak yani. Sertifikanın amacı o eğitimi aldığına dair verilen bir belgedir. Veren de alan da suçlu bu konuda.