Bildiğim kadarıyla eğitim almadan sertifika verildiği içindir o. Ben eğitim almak istiyorum sonrasında sertifika alacağım.
Artık o kadar çok usülsüz işe alıştılar ki açıkcası bu işi eğitim verip yapan var mı sanmıyorum hiç denk gelmedim hep 3000 + 10 sertifika gibi geliyorlar