Bu tür konular bitmez, bu tür düşünceler, fikirler bitmez. Basit ama etkili bir örnek vermek istiyorum, onlarca webmaster sitesi var forum sitesi var, hangisi r10 kadar etkili ve ticareti yüksek ? ki R10 ile sahibinden arasında dağlar kadar bütçe farkı olmasına rağmen, kim r10'a rakip olabildi ? açılan her webmaster forum sitesi belki ilk 6 ay sonunda pes etti. Ayakta duran 2 3 site var orada da fazla ticaret yok zaten.
Hevesini ve hayallerini anlıyorum ama o hevesi ve hayalleri böyle yüksektek açmak için gerçekten çok büyük bütçeye sahip olman gerekiyor. Tv reklamlarından tut sosyal medya reklamlarına aklına ne geliyorsa. Böyle bir işe girmek için şayet çok büyük. bütçen var ise hocam kusura bakma da burada ne işin var?
Neyse söylediğim gibi ne bu tür konular biter, ne tür bu düşünceler. Bol şans.