ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evi tuttun oturdun veya aldın oturdun. Üstteki komşun senin gibi düşüncesizin biri.
Komşuyumu uyarırsın mütahite gel bu evi tekrar yapmı dersin ?
Türkiyede yaşıyorsun, mısırda değil seth.
Yalıtıma uygun bir ev tutarım. Şuandada öyle bir evde yaşıyorum