Merhaba, kendi yorumumu yapmadan önce umarım başarılı olursunuz ve başarılı olursanız çok sevinirim, kendi yorumuma gelince geçen sene bende sizin gibi bir umut işe koyuldum siteyi buradan inceleyebilirsiniz, emlakçıları tek tek gezdim diyebilirim, ilk etapta ilanlarınızı ücretsiz olarak biz girelim bile dedim, ve hatta sarı siteden bıktıklarını fiyatların çok yüksek olduğunu, karşılarında doğru düzgün bir muhattap bile bulamadıklarını, verilen sözlerin tutulmadığını bile dile getirdiler fakat yinede oradan vazgeçemeyeceklerinide aynı şekilde belirttiler ve hatta diğer firmaların bile milyonlarca lira harcadığı halde malum site kadar performans göstermediğini söylediler, yani kısacası reklam için harcayacak milyonlarca liranız yoksa, bu umutla boşa vakit kaybetmek yerine daha kapsamlı düşünüp insanların bir ihtiyacına çözüm olabilecek bir proje geliştirip o projeye zaman harcarsanız daha mantıklı olabilir.