Asuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam domaini Google'dan 75 TL'ye aldıysanız bütçeden kısmakla bence yeni sarı site olamazsınız
Sayın hocam fikrinize ve söylemlerinize saygı duymakla elbette yükümlüyüz fakat bu tarz heves kırıcı şeyler söylemeniz pek hoş değil konu sahibini tanımıyorum fakat bizden birinin bizim gibi birinin R10'dan gelme birinin niçin sarı site rekabete girmesi hayal olsun olursa da bu hepimiz için birçok genç, çocuk veya yetişkin için motivasyon kaynağı olur. Bence güzel dilekler ve içten dualar edip hak ettiği yere varmasını temenni etmeliyiz. Söylemimi lütfen yanlış anlamayınız art niyetli olduğunuzu düşünmüyorum fakat söyleminiz heves kırabilir motivasyon düşürebilir belki de konu sahibi bu projeyi yaparken kim bilir ne kadar mobbing veya etrafından inanmamışlık görmüştür. Biraz daha moral, motivasyon vermeye yönelik ve desteklemeye yönelik fikir beyan etsek daha hoş olur diye düşünüyorum. 🙏