her mutluluğun bir bedeli olacağından, bu da mümkün…
myurtcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam evlenmeseydiniz de onlar nasibinizde olduğu için yine sizin olacaktı. evlenip gırtlağa kadar borca girip evde huzur olmayınca boşananlar da çok var.