Dostum benimde hiç bir şeyim yoktu evlilik planına girmeden önce. Şimdi hem evim hem arabam hemde hayat arkadaşım var. Büyüklerimiz derdi yuva kurana Allah yardım ediyor diye, gerçekliğini yaşıyorum bir nebze.
hocam evlenmeseydiniz de onlar nasibinizde olduğu için yine sizin olacaktı. evlenip gırtlağa kadar borca girip evde huzur olmayınca boşananlar da çok var.