Kendi dükkanlarına müşteri çekmek için yapıyorlar. Komisyoncu da var tabii ki, ama bir çoğu başka bir şehirde ya da semtte aynı görsellerle ilan açıyor piyasadan baya düşük, müşteriyi dükkana çekiyorlar, sonra da o ilan satıldı kapora aldık vb. diyerek başka yerleri gezdiriyorlar. Bu şekilde 50-100 kişi çekip başka 1-2 daire satma derdindeler.