Selamlar sahibindene ilan koyduk ilk bir emlakçı kadın aradı işte yok fotoğrafları atın bizde satışını yapalım. Babama yönlendirdim. Sonra biri aradı işte ortağıma alıcam falan gene babama yönlendirdim sonra tekrar aradı. Kardeşim evin fotoğraflarını atarmısın bizim arkadaşa alıcaz ona atalım sahibindende var dedim ama fotoğraf atarsan iyi olur dedi neyse attım. İlan açıp başımızı yakarlarmı bunla?