Arapça mı yazıyorum arkadaşlar? Bu forumda neden iletişim sorunu yaşıyoruz yahu farklı dil mi konuşuyorum?

Demo ve fiyatı konu altından atabilirsiniz. Webmaster forumunda olduğunu unutup, X fiyata satılan scripti Y fiyatına satmaya çalışanları söylemiyorum bile.

Vallahi şu forumda ticaret yapasım gelmiyor artık şu tarz üyeler yüzünden.