Konuya detay getirelim
Kurallara uymaya gayret eden ve naçizane yaşam alanımızın yakınında insanlarla yaşadığımızın da bilincinde olan bireyleriz. Özellikle araç park etmeyi bilmeyenler için iyi bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Sadece hukuki açıdan bu konuda net bilgi bulamadım. O sebeple konuyu açtım