erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın alın diyenler lütfen önce mesela son 15 20 yıllık ons grafigine baksın. Altın alinacak zamani coktan gecti. Belki 5 ay daha yukselecek ama sonra sert duşecek.
Hocam uzun vadede altın düşmez. Hesap belli. 2+2 =4 eder. Ons düşse de dolar bir yandan artacak. Benimsedikleri ekonomi politikası belli. Doları düşürme gibi bir çabaları olmadığı için ons bazlı düşse de dolar yükseleceği için sert bir düşüş olmaz.