Kenarda altında 450k kadar bir param var fuzul evim eminevim gibi firmalara yazılarak 1m TL değerinde araba almak ne kadar mantıklı? Aylık 10 15k kadar ödeme yapmayı düşünüyorum faiz olmadığı için erken alırsam elimde yatırım amaçlı araba olmuş olacak. Yada başka bir öneriniz var mı? Amacım ev almak ama imkansızlaşıyor her geçen gün