Öncelikle oğlunuzun doğum günü kutlu olsun. Allah analı babalı büyütsün.
Bir yakınımızın da oğlu oldu, yaklaşık 5 aylık. Talip çıkmazsa alıp onlara verebilirim. Ancak burada bir arkadaşın kendi çocuğu ya da daha çok isteyen biri vs. olursa tabi o alsın.
Bu arada aracımız yok maalesef, nasıl ve nereden alabiliriz Kayseri'de sizden, toplu taşımayla taşıyabilir miyiz orası da var...