Selamun aleykum aşağıda video da yer alan dinoları oğlumun doğum günü için yapmıştım. Sadece bana maliyeti 1500 ü geçti. Çoğu 60-70 cm ayakta duruyor. Dün doğum gününü kutladığımız için artık ihtiyacımız yok. Çöpe atmaya da kıyamadım. Ağaçları küçük yeğenler istedi ve iki ufak dinoyu onlara verdik. Kalan dinoları isteyen olursa ücretsiz verebilirim. (Tomruk, kayalık vs de var) Kayseri içi olursa iyi olur çünkü kargoda zarar görebilir.

https://streamable.com/x7ekiy