the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam vscode de agent modu var nasıl yazmıyor
agent modunu nasıl aktif edeceğim vscode de peki lütfen öğretir misin bana whatsapptan ulaşır mısın nolursun hocam