Yapılan yorumlardan dolayı teşekkür ederim. Ancak söylemek istediğim şey yapay zekanın yıkıcı etkisini azaltmak için bir şeylerin yapılması gerektiğiydi. Anlıyorum yapay zekadan faydalanılmalı diyorsunuz ancak müşteri o gözle bakmıyor işte yapay zeka ile yazılmış diyor. Taban fiyatın düşürülmesi konusunda ise direkt düşürülsün demiyorum eğer normal el yazımı yazarlara daha çok sipariş gelme ihtimali artacaksa düşürülsün diyorum. Tabi ki özgün olması daha önemli. Benim bu konuda anlatmak istediğim sadece yok olmak üzere olan bir mesleğin kurtulmasına vesile olmak. Sadece biraz iç dökmek istedim. Yoksa kesinlikle kötü niyetli değilim.