Merhaba, yeni oluşturmakta olduğum bir platform var. armut.com ile aynı mantıkta çalışan bir sistem. Yani hizmeti veren üye olacak hizmet almak isteyen de üye olacak. Para hizmeti verenle hizmeti alan arasında dönecek. Ben sadece hizmet veren kişiden aylık bir sistem kullanım bedeli tahsil edicem ve bunun faturasını kesicem. Burda ki sorum şu bu işi yapanlarda bazı vergisel yükümlülükler var sanırım. Çevremde ki mali müşavirlerden tam net bilgi alamadım. Örneğin "İnternet Üzerinden Aracılık Hizmeti Sağlayanlara ve İlan Verenlere Gelir İdaresi Başkanlığı'na Bilgi Verme Zorunluluğu Getirildi" başlığı benim için geçerli midir? Yükümlülükleri nelerdir? E-fatura, E-irsaliye işe başlangıç tarihinden itibaren 3 ay içinde e-defter için de takip eden yılın başından itibaren diyor. Başka konuyla alakalı bilgisi olan bilgi vermek isteyen herkese teşekkür ederim.