Merhaba değerli forumdaslarim.
Öncelikle sizlere sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Bu konuyu acmamdaki sebep bir dert ve onun çaresi.
Malumunuz yapay zeka ciktigindan beridir yazarlık önemli ölçüde yara almış durumda. Yapay zeka olmasın demiyorum ancak bu işten ekmek yiyen yazarlar da aç kalmasın. Artık siparişler yapay zekanin yazamadigi konularda veriliyor.
Bu forumda çok sayıda yazar var ve maalesef bu mesleği bırakma noktasına gelenler var. Gerekirse taban fiyat düşürülebilir .
Yazan da kazanır,yazdıran da . Lütfen bu kanayan yaraya bir merhem bulunsun
1-2 sene onceye kadar siparişler yetismiyordu. (Bireysel hizmet, ekiple çalişmiyorum) Şimdi sipariş yok ☺️ katılıyorum.