Herkese selam, blog sitemde 2 gündür sorun var. Düzelir kendi kendine diye düşündüm ama düzelmeyecek gibi. Birden bire font awesome ile çekilen ikonlar görünmemeye başladı sitede.
Wp-admin ile girdiğimde siteye görünüyor her şey sorun yok fakat gizli sekmeden giriş yaptığımda sitede görünmüyor çoğu ikon. Yardımcı olabilecek birisi var mı?
Web Sitem :
Yol Bilgisi - Seyahat Blogu