Herkese selam, blog sitemde 2 gündür sorun var. Düzelir kendi kendine diye düşündüm ama düzelmeyecek gibi. Birden bire font awesome ile çekilen ikonlar görünmemeye başladı sitede.

Wp-admin ile girdiğimde siteye görünüyor her şey sorun yok fakat gizli sekmeden giriş yaptığımda sitede görünmüyor çoğu ikon. Yardımcı olabilecek birisi var mı?

Web Sitem : Yol Bilgisi - Seyahat Blogu