Proloterapi: bu tedavi yönetimini araştırmanızı öneriyorum.
Annem 78 yaşında ve 6 7 sene önce tedavi olmuştu, sonra tekrar destekleyici bir tekrar tedavi aldı. bunun dışında günlük bir hareket egzersiz sistemini aksatmadan yapıyor ve sıkıntısı yok şu anda.
Ben ankara'da bir doktorumuz vardı Hakan Bey bilgilerini bulamadım. bir kaç kez gidiyorsunuz iğne gibi bir şeyle oradaki dokunun kendini yenilemesini sağlayan bir şey veriyorlar sanıyorum.
detayı önemli değil. birebir ameliyatsız tedavi için referans olacağım bir şey.
doktorun uyarısı şuydu, tedaviyi yaparım ama hareketleri %100 yaparsanız kalıcı ve kesin sonuç alırsınız demişti. Biz de uyguladık ve tedavi olduk.
Soyadı nedir acaba?
Ben 2 sene cektim neler kullanmadım neler ameliyat oldum şuan şükür bişey yok
Nerde kime oldunuz acaba?