Hocam kısırlaştırmayı kesinlikle öneririm hem sizin hem kedinizin sağlığı için. Tek veterinerden fiyat almayın bize de o fiyatları veriyorlardı geçen sene Aralık ayında fakat biz 2.000 TL'ye falan yaptırdık yani kaliteli veteriner öyle kötü değil sürekli gittiğimiz veteriner yani şu anda da olsun 4 lira falandır başka veterinerlerde o yüzden tek bir yerden fiyat almayın biraz araştırın uygun yolu bir şey bulursunuz diye düşünüyorum