Değerli Hocalarım Merhaba, forumda birçok kedi sahibi olduğunu bildiğim için size danışmak istedim. Yaklaşık 2 aylıkken sokaktan sahiplendiğim dişi kedim şu an 8-9 aylık. 2-3 aydır kısırlaştırma konusunu araştırıyorum ancak karar veremedim. Kedim kızgınlık döneminde ve sürekli acı çeker gibi miyavlıyor. Bu durumda açıkcası beni üzüyor. Veteriner, kısırlaştırma ücretinin 7-8 bin ₺ olduğunu söyledi. Belediyenin ücretsiz kısırlaştırma hizmeti sunduğu söyleniyor ancak yorumlar pek olumlu değil. Araştırmalarımda bazıları kısırlaştırmanın hayvanın doğasını bozduğunu, bazıları ise en doğru karar olduğunu söylüyor. Sizce kısırlaştırmalı mıyım?