merakalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Babadan kalma bir tarla satıldı ve benim payıma da yaklaşık 1.700.000 para kaldı.
Bulunduğum daire kira (18.000)
İki arabam var eşimle birlikte olan, değer toplamı 1.500.000.

Sizce ne yapmalı? Elime geçen bu parayı heba etmek istemiyorum. Yatırım da yapayım istiyorum 🤔
Arsa alıp kenarda bekletmeli mi? Yoksa altına mı yatırmalı 🤔
Eve düzenli olarak 100.000 gelirimiz var bu arada.

FAİZ önerisi ile gelmeyin lütfen!!!
Anladığım kadarıyla faize karşısınız ve çok fazla kendi işiniz harici bir sektör ile alakanız yok rakamında çok büyük olmadığını düşünürsek tavsiyem eğer bulabiliyorsanız bulunduğunuz şehirde büyük bir imar izni çıkmaya yakın veya imar izni olan arsa alın ve kenarda dursun başka yapılacak pek bir şey yok diğer geri kalan her şey riskli ve garantisi yok.