xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bel fıtığım var kullanmadığım bir şey kalmadı doktora gidip artık kas gevşetici yazdırmaktan bıktım ameliyat olmadı istemiyorum çünkü daha önce oldum şanlı ürünleri ve yakı haricinde önerdiğiniz bir şey var mı?
bende de ağrı olunca aşağıdaki ilacı içiyorum. bu ilaç dışında hiçbir ilaç fayda etmiyor. ancak bu ilaç sürekli kullanıma uygun değilmiş. bazı organlara zarar veriyormuş. sadece ağrı olunca kullanmak gerekiyor.