Hocam kapital sadece üretim yapmaz. Kapital ekonomi için üretim kadar üretileni tüketecek insan da önemlidir. Pandemide yaşanan problem gibi. Eğer kapital, ürettiği ürünü satın alacak talep edecek kitleyi de oluşturup beslemezse yok olur çarklar durur. Pandemide bir alt türü gerçekleşti mesela bazı sektörlere talep mecburen biti diğer sektörlere yığıldı kapital denge bozuldu 2 yıl oldu hala faizlerle bile toparlanamıyor global ekonomi.