Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun hocam, hangi alıma başvurdunuz bazılarında yaş sınırı yok
Memuriyet için girmiştim sınava ama 35 yaş sınırı var, bazı işçi alımlarında yok ama onlarda mesleki yeterlilik istiyor(marangoz, tesisat vb)