Konu
R10 2 üyesi kim oldu acaba
27-04-2025, 20:57:54
#4
Mako1453
Merhaba hocam
Aaa bende coşkun Abi kurdu sandim
OziyWeb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İlk üyesi Coşkun Bey değil bildiğim devir aldı . İlk üye radminmi neydi .