Merhaba arkadaşlar. Sohbet babında bir konu açmak istedim. Biliyorsunuz yapay zeka çıktığından beri her gün en azından bir kere bu yeni teknolojiyi duyuyoruz. Öncesinde tüm işlerimizi kendi aklımızla hallediyorken şu an aklımızı bir kenara koyup yapay zekanın ne dediğini düşünür olduk. Tabi ben bunu yapmıyorum çünkü yapay zekanın zamanla ciddi ciddi beyni, aklı küçülteceğini düşünüyorum. Yapay zekayı yaratanda en nihayetinde bir insan aklı. Zararlı olduğunu düşünüyorum çünkü insansları gerçekten tembelleştiriyor. Beyninizi kullanmadığınız zaman yavaş yavaş küçülmeye başlar ve en nihayetinde düşünme yetinizi kaybetmiş olursunuz. Dünyayı yönetenlerin amacı da bu.
Halbuki bir işi kendi aklımızla yapmak gerçekten çok daha keyifli. Üstelik çalışırken beynimizde gelişiyor, yeni hücreler oluşuyor vs. Son zamanlar da forumda yapay zeka ile ilgili daha fazla konu açıldığını görünce acaba bir tek ben mi bu teknolojinin zararlı olduğunu düşünüyorum diye merak edip konu açmak istedim. Belki de yanlış düşünüyorumdur bilmiyorum. Bu ciddi konuyu tartışabiliriz.