Merhabalar,
Babadan kalma bir tarla satıldı ve benim payıma da yaklaşık 1.700.000 para kaldı.
Bulunduğum daire kira (18.000)
İki arabam var eşimle birlikte olan, değer toplamı 1.500.000.
Sizce ne yapmalı? Elime geçen bu parayı heba etmek istemiyorum. Yatırım da yapayım istiyorum 🤔
Arsa alıp kenarda bekletmeli mi? Yoksa altına mı yatırmalı 🤔
Eve düzenli olarak 100.000 gelirimiz var bu arada.
FAİZ önerisi ile gelmeyin lütfen!!!
1+1 ev satın al, kiraya ver 12 bin tl ye. En güzeli bu olur. Düşünürseniz ev ayarlarım size. Üniveraiteye 2 dk yürüme uzaklığında şık bir ev