Yazılım ve grafik alanları en azından artık daha çok profesyonel bir yüzyıla girecek. İşin ehli insanlar sayesinde harika işler çıkacak ortaya.
Ben bu duruma üzülmüyorum açıkçası. Gelişmek, geliştirmek zorundayız. Hem kendimizi hem dünyamızı..
Aynı şekilde düşünüyorum. Yapay zeka kısa vadede çer çöp işler yapanları eleyecek, böylece profesyonellerin emeği el işçiliği misali değerlenecek.