15 yıllık tecrübeniz var ancak geleceği görme konusunda vizyonunuz maalesef zayıf. Yazılımcıların dönemi bitmiyor, yapay zeka araçlarına en hızlı adapte olan, en efektif kullanabilen, en hızlı çözüm üretebilenler yine en gözdeler olacak.

Herkes çok sığ düşünüyor, AI Agent'ler kod yazıyor, yazılımcılar bitti eyvalahlar olsun diyorsunuz. Durumları lehinize çevirmeyi bilmeyene zaten hangi meslek olursa olsun biter.