Gerçekten anlamıyorum yapay zekanın nesi kötü bende kodlamada takıldığım yerler illaki oluyor cözdürüyorum bunun nesi kötü yada nesi zararlı yada nesini kıskanıyorsunuz cidden anlam veremedim yok bizim yerimizk tutamaz yapay zeka yok bilmem ne yapay zeka kullanan kolsuzdur aga maşa varken ben niye kendi elimi yorayım biraz mantıklı düşünün Allah aşkına 500 küsur satırı manuel yazmak nerde 2 kelimeyle yapay zekaya yazdırmak nerde bunun nesini kabul görmüyorlar ki insanlar